mamma&jag



en bild från stugan sådär helt utan anledning

idag har varit min och mammas dag. pappa hade personalfest... han lämnade oss hemma med spetsade päronfestisar och tigerränder på överkroppen. Stenåldern var temat, behöver jag säga mer?
så mamma och jag lagade skitgod mat, tortillas med räkor i texmexsås och guccamole' till, (kanske till och med lägger upp ett recept senare) och hyrde film, bl. filmatiseringen av Ian Mcewan's Försoning.
Har köpt ett kollegieblock också, så nu är det bara att försöka sätta mig ner och handklottra ner nån tarvlig historia! Jag gillar kollegieblock. Jag gillar mamma. Jag gillar film.
puss

Kommentarer
Postat av: Tove

Fina bilder du har

ses på måndag, haha! :)

Kram

2008-08-16 @ 18:34:17
Postat av: robert

Haha, våga bara lägga in en stöt. Han är min prins! Haha:P

2008-08-18 @ 12:48:13
URL: http://puss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0