my heads is spinning


bilden tagen av anna rauhala, skulle jag tro

en händelserik helg skulle jag vilja säga
har haft konfaåterträff från fredagkväll till söndag eftermiddag på solvik, där jag bl annat har improviserat en musikal med rebecka och clara, fäktats med skedar, skrivit början på en låt(?) med ruccola, ätit godis mm.mm.

söndagkväll kunde dock ha slutat trevligare då jag var tvungen att åka in på akuten efter att jag på något sätt fått i mig jordnötter på matfesten. det som mina föräldrar och jag trodde var matförgiftning visade sig vara en allergisk reaktion. men allt slutade bra då jag fick båda kortison och en adrenalinspruta där jag låg på en brits på akutmottagningen med mammas sönderkramade hand i min (jag är lite spruträdd..). ïdag har jag tacksamt legat hemma och vilat upp mig när många andra har knegat iväg till skolan.
men imorgon är en ny dag
tjing

Kommentarer
Postat av: Maria

Stackarn... Men hoppas allt är bra med dig nu! :)<3

Btw like your blogg =)

2009-09-05 @ 15:26:09
URL: http://pajaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0