PÅ RESANDE FOT

hej
jag har varit ute och rest runt i sverige. nu är jag hos farbror Pär, faster Sissi, lilla kusin Bo och Sissi mamma, som bara pratar holländska. hon är trevlig, det är synd att jag inte pratar holländska eller hon engelska.
här är det väldigt mysigt och vi äter god mat. de har världens finaste hus. i detta hus bodde förut mina farföräldrar. Sissi gör vackra skulpturer och Pär är fotograf. Bo bär cowboyhatt och just nu är han i skolan. mormorn är 94 år och ascool.

jag har varit i huvustaden också. där träffade jag mina kära syskonbarn och kära min syster och en maggan och hennes dotter. det var mycket angenämt. jag älskar min släkt/familj. nu vet ni.
jag har köpt kläder och fotat en hel del. snart kommer jag hem, det är många jag saknar

skolan börjar på måndag.... suicide
näämen vi får se
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0