trööött


jag slänger upp lite florence i brist på annat

jag är trött, kom hem från bergsbyn för ett tag sen. gårkvällen var mycket trevlig med lite folk från konfan och en trevlig främling vid namn gabban. lyckades hålla ögonen öppna hela tiden när vi såg REC, en skräckfilm som gör sig väl förtjänt av sin genre.
förövrigt så undrar jag nu, vad det är som händer med något som känns som en rätt diffus dröm om ett nytt band?
känner mig orolig då vi är i plötslig brist på viktiga personer såsom trummis och eventuellt en gitarrist... och vad hände med CAD...? det är synd att det blev som det blev (jag vet knappt vad som blev utav det...) för vi spelade enligt min åsikt väldigt tight ihop.
har inga planer inför ikväll, förutom att jag ska försöka få tag på siri och bestämma något om att träffas innan hon far. det känns viktigt!
förövrigt! MATILDA RING MIG ANGÅENDe DIN MOBIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0