på promenad genom stan



Idag har jag mest skrivit på den sabla deckaren, som snart, lyckligtvis, är klar, slut, finito, over and out!
Sen blev det en promenad med min kära moder för att komma ut lite, vi gick en bra bit, till stan och tillbaka. Så därför slänger jag in en låt med den ökände Per Gessle - På promenad genom stan.
Inte för att jag tycker om honom, utan för att ja, titeln är praktiskt det enda som kan beskriva min dag. Tyvärr nämner han i sången ingenting om täckbyxor, oturotur.

Det känns som om den här skolveckan kommer att gå fort, tack och lov.
Det kanske beror på att helgen bjuder på kul grejer såsom tantgympa och middag ute med Tove och Stina. Lördag blir det middag på Pompei och övernattning med laget i KFUM huset.
Sen bär det av till Piteå för en veckas prao. Om jag längtar? såklart!

Kommentarer
Postat av: anna

vart ska du praoa? =D

2009-02-21 @ 00:30:17
URL: http://uniforeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0