Veckan som varit - part one

Okej, att blogga är nog inte riktigt min grej, särskilt inte att uppdatera. Men jag gör ett försök..
Veckan som varit har varit kall och väldigt snöig och präglats av mina enorm längtan efter värme, att kunna fara ut när man vill för att springa, mjukglass, shorts och sommarklänningar, sena kvällar med nära och kära och allt det andra som sommaren innebär.
Jag är depp, men vem är inte det när man möts av ett wannabe-antarktis så fort man stiger utanför dörren på morgon?
I torsdags förra veckan lyssnade jag på klassikern "Walking on Sunshine" på väg hem genom snöstormen som förpestade varje skelleftebos liv i tre äckliga dygn. Och ja, jag kände ironin brinna lika ivrigt som  den äckliga kylan och blåsten brann i kinderna. Iallafall, nu ska jag äta en macka, panikläsa igenom fysiken och sedan väntar sängen.
Tjollahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0