FESTIVALOBERTO

just nu sitter jag och fnissar och förundras och huttrar av välbehag om vartannat. Anledningen - jag kollar på bilder från i helgen, en saling blandning av bra artister, trevligt folk och andra peeps jag knappt känner.
Här är helgen i stora drag;



MISS LI



och en liten del hennes störtsköna band

stina, josefine, siri, josefin och mimmi

langos in the middle of the night

DAG TVÅ

SÄLTEATER (hjärta)

BOB

FLORENCE VAR BÄST, dock fast jag endast haft möjligheten att lyssna på pokerkvälldängan innan
 
under och innan florence

Mer florence

gick till campingen med dessa två+clara och stina och träffade "Henriic"
VERONICA

MOTOBOY

lisa, rebecka å felix -jag satt på någons filt med lite konfavänner och andra personer, som verkade trevliga

TOTALT JÄVLA MÖRKER





TOTALT JÄVLA GALET (jag tror han headbangar...)

nicklas övertalade mig om att jag skulle lyssna på "The Spacious Mind". Det var lite som att flyta omkring i en bubbla med vatten tillsammans med en massa mördardelfiner, ute i yttre rymden.. eller nåt, du fattar grejen

sen hoppade jag och mimmi å några andra i partytältet aka klubb ABF, träffade tom och jerry eller nåt.
Sen kom pappataxin och jag och mimmi åkte hem
+ en massa annat

Kommentarer
Postat av: Elina

Du anar inte hur avundsjuk jag är! -.-

Gryma bilder! :)

2009-07-22 @ 23:23:51
URL: http://elinajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0