HOME SWEET HOME

nu är jag ÄNTLIGEN HEMMA igen. nåja, inte för att det var så pjåkigt där borta i umeå. jag älskar den staden, det finns mer folk där, det är mer liv i den staden än lilla döda skell, haha och såklart lite roligare affärer och fik  och sånt. Inget går heller upp mot stillheten som infinner sig när jag får ligga vid sjön ute i stugan och ser solen leka katt med vågorna eller  när den lilla glödande bollen låter sig speglas i vattnet stilla som i glas, vid solnedgången. nej, jag gillar't men utan roligare sällskap än mina stackars föräldrar, är det lätt att det känns lite dött, väldigt dött efter ett tag. NU är jag verkligen hemma. Det känns skönt att ha möjligheten att träffa gamla och kära vänner igen, hur man vill, utan krångel.

BTW! i min drömvärld är jag antagen på musiklinjen i umeå vid den här tidpunkten nästa år, om du vill veta... :)

imorgon bär det av till vitbergsbadet med diverse konfafolks som dargit ihop nåt slags knytkalas och det känns riktigt angenämt trevligt att få träffa mina vänner och om natten partners in crime, från björkgården 1 igen för det var ett tag sen!
RING OM DU VILL HITTA PÅ NÅT(EN SÄRSKILD VINK TILL MATILDA OM DU TEX SKULLE VILJA HA IGEN DIN MOBIL!)
vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0