UTANFÖR MURARNA



elsa, sofia, felix.
detta var kvällens rara sällskap. Vi mötte upp varandra vid ett nästan ödelagt Edda där vi bestämde oss för att ta en nykter, försynt och gratis del av det beryktade Stadsfesten. En trekvart senare satt vi på södra sidan av älven med diverse gosaker som fick fungera som picknickmat. Vi skålade för alkoholfri, smakrik pärondricka med salems sköra, dock lite difusa stämma i bakgrunden. Kallt men rätt mysigt, även om jag gärna skulle stått och headbangat framför scenen. Du vet, känslan av att få armbåga sig fram till gunget närmast scen, den har jag ännu inte fått. Men nu blev det inte så, till följd av brist på pengar och dålig timing då det bär av tills stugan imorgon över dagen för min del.
Ett viktigt faktum som gör mig ännu besviknare på mina föräldrars att åka beslut just imorgon är att Landskyrkans klockor imorgon kommer att ringa för Simon och Elin. Jag skulle väldigt gärna vara där på vigseln men så blir det visst inte heller..
Över till andra roliga saker som förgyllt min dag; Josefine som höll min hand medan jag, hör och häpna;
FICK EN SKEJTBOARD! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
typ som en försenad liten present till konfan och kanske lite för mammas dåliga samvete då fucked up planering ledde till att jag blev nekad att gå på Stadsfesten. Den, kära och efterlängta brädan, var på rea och jag tänkte, nu eller aldrig. Det blev nu och imorgon, i stugan, tänker jag ta jungfrufärden. Kära läsare, knäpp era händer och be. Hårt, länge och väl. Från en sak till en annan,
NU SKA JAG SOVA,
GONATT

Kommentarer
Postat av: anna

JAG VAR DÄR DET VAR UNDERBART!!!!

2009-07-04 @ 16:56:32
URL: http://uni-foreman.blogspot.com
Postat av: CC

åh, jag älskar sättet du skriver på, you are a star! Sofia ringgde ju miiig, ni verkade ha det mysigt värre. men jag hade det bättre än great inne i det inhägnade området i schtada, med salem bara några ynka meter ifrån mig =D PUSS!

2009-07-08 @ 21:44:42
URL: http://neon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0