CIRKUS OCH NÄSDUKAR


en annan cirkus, en annan vår, men samma personer, ska vi göra det till tradition? : )

nu sitter jag hemma med en snorig näsa under skoltid. det är inte så kul!
förövrigt så är det 3 (räknat med i dag) dagar kvar till skolavslutning! känns JÄKLIGT skönt, underbart, euphoriframkallandes osv. ikväll blir det cirkus Maximum med käraste Tanya, så nu sitter jag hemma och laddar. Jag vill definitivt inte dra med mig nån bihåleinflammation till solvik så jag sparar mig, men imorgon bär det nog av till skolan. Det ska tydligen vara nån teambuilding mokajäng på vitberget och man ska vara uppe i en massa träd och grejer och det låter faktiskt inte så dumt. okej, klart slut varulstjut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får inte sätta ut foton på mig, pucko!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-11 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0