hela helgen lång..



100% äkta vara
+lite kemiska tillsatser

jaa, som sagt, hela den här helgen har mer eller mindre spenderats med min kära vän Matilda. Det kanske passar sig då jag troligtvis kommer att se ganska lite av henne de närmaste två veckorna, med start på lördag för då bär det av till konfaläger på solvik! Det känns kul att få träffa alla roliga mänskor, men det kommer troligtvis att bli lite jobbigt också.
Jobbigaste av allt är att man slutar skolan på fredag och dagen efter börjar solviks-spektaklet så det blir inte mycket till sovmorgnar i början av sommarlovet, hur ska man överleva?!
I helgen har jag/vi iaf fotat väldigt mycket, så pass mycket att Matilda redan i mitten av lördagen ångrade att hon valde att bo hos oss helgen ut. Bilder kommer sen, tillsammans med en mycket spännande update om mitt stormiga och otroligt intressanta liv! tjollaahooopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0