SOM DET VAR SAGT


den lilla pinglan på bilden är min mamma i sin ungdoms glada dagars glans

ja, det är alltså något sånt här jag planerar att utsätta mitt hår för, lagomt festligt och fint.
jag HAR faktiskt en bokad tid men permanenten blir inte av förrän början av augusti. Det känns lite trist att behöva vänta så länge, och som sagt, nån som vill dra det är gamla ordspråket?
Men det finns två/tre orosmoment med i bilden; 
 - permanent sliter otroligt mycket på håret
- det kan bli otroligt fult
- hur ska man göra med utväxten? (klippklipp?)

men som redan tidigare påpekat, tiden är bokad och jag ska under de närmsta veckorna preparera mitt hår med diverse fuktbevarande tjox som balsma och hårinpackningar. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: josefine

fan vad lik du är din mamma,

dt var iaf väldigt likt dig på den där bilden.



vi ses i augusti då, min käre afrovän!

2009-06-10 @ 19:37:30
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: annaaw

så sjukt lik hon va dej :O:O !

2009-07-02 @ 01:41:17
URL: http://fridaoanna.blogg.se/
Postat av: amelia

håller med anna ;O

eller lik du är henne? ;)

2009-07-04 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0