ÖÖH

idag har jag inhandlat två skivor för 99:- på ICA Maxi Solbacken (även om jag aldrig förstått grejen med solbacken, vadå, hugga ner en massa träd halvvägs inne i skogen där inget folk bor och göra det allmänt jobbigt och svårt för skellhells befolkning att ta sig dit för att konsumera, utan bil! Snacka om att bidra till växthuseffekten, även om jag inte ska säga något, jag om halsar Loka nr det finns okemikalierat, fräscht, svenskt och närproducerat vatten i kökskranen..)
och det där blev två onödigt långa meningar i en onödigt tjollrig parantes..
anyway, jag stod framför ställningen med säkert hundratals olika skivor och velade och kände mig oförmögen att bestämma mig. Till slut blev det en Kent, vapen och ammunition efter att ha hört åsikter hit och dit om Kents gudomlighet,.Och så chansade jag på en Blondie - the essential collection... vi får väl se vad det blir av det, men jag är än så länge glad!
för övrigt känns det som om att min bekantskapskrets krymper allt mer.. Jag saknar Tanya och Matilda och känner mig förövrigt rätt så invalidig när jag spenderar denna underbara torsdagskväll hemma. Har inga direkta planer för helgen.. Så om du, kära läsare känner för att hitta på nåt, slå en singal eller hoppa på mig på msn eller nåt! Spelar ingen roll vad vi gör, vi kan fånga solkatter i spöregn, leta hårnålar i höstackar eller ta en promis längs älven, bara jag får utlopp för min bristande sociala kompetens..
Nu blev det ett onödigt långt inlägg och jag ska snart avsluta, applåder till dig som mot förmodan orkat ta dig igenom detta inlägg som blev lika invecklat och snårigt som amazonas djungel.
Men kvällen kanske blir lite mysig trots allt, för i kylen ligger det en ananas som väntar på att bli skärd i bitar tillsammans med äpple och banan och glass (och kolasås!). Och så har jag en mamma som vill se en tapig amerikansk kärlekskomedi,  i det senare substantivet (ööh, okej, jag har aldrig varit bra på satsdelar) i meningen ger mig kväljningar som får hela kroppen att skaka. men jag menar... det kunde varit värre
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0