Söndagspromenad





Bilder från söndagspromenaden
Det var ju tänkt att lite mer folks från konfan skulle ut promenixa men det var diverse problem med skjuts och andra planer som ledde till att det bara blev jag, stina och clara som tog en tur runt skolbroarna.
Men det var ju inte dåligt det heller! Det var ett tag sen jag bloggat här har man fått höra, men jag har bara inte orkat.. och så har jag startat en annan blogg, men med det blev det bara tjoller, för jag har glömt mitt lösenord till den och blogg.se vill inte annat än att inte fungera.. så det blir väl till att blogga på den här tills vidare, ska försöka att ta mig och kragen och bättra mig och lägga upp lite bilder då och då, med min nya älskling (läs:systemkamera!) som fått namnet Valborg.

För övrigt, bara för att dryga ut det här redan för långa inlägget; helgen blev riktigt mysig med en massa roligt konfafolk! Längtar till i sommar. Då ska kära åke få råka ut för en hel massa roligheter, roligheter som jag inte klurat ut än...
nu ska jag faktiskt avsluta med dessa gyllene ord:
tjingtjong, stringkalsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0