100000

Sitter inne och laddar inför middag hemma hos Gerd, Rune och tvillingarna i kväll.
Egentligen skulle jag varit ute med kära Stina och fotat vid en avbruten jättetall just nu, men planerna ställdes in pga av att jag har blivit förkyld.  Eller jaa, något liknande mystiskt iaf, och det är skitjobbigt. Näsan rinner, halsen gör ont, huvudet känns segt som sirap och hela kroppen känns lite öm. Känner att jag måste spara mig lite inför kvällen så att jag orkar prata och agera någorlunda normal. 
Det jag inte fattar är varför en förkylning drabbar mig just nu, när sommarn har förfest utanför fönstret. Jag skulle kunna gå ut och lapa lite sol men temperaturen är just på gränsen mellan lagomt svalt eller nästan lite kyligt. IAF, nu ska jag sluta beklaga mig och gå över till roligare ämnen!
Igår var jag på Rudivines födelsedagsfest i Falmark. Jag träffade en massa trevligt folk, käkade tårta, kakor, godis och nåt jättegott tilltugg som Rudivine gjort själv. Och så dansade jag litegrann, eller, jag försökte iaf. Jag hade jättekul, men jag var lite nervösi början då jag inte visste om jag skulle känna någon där mer än R. Men det gick bra. Jag hoppas att jag gjorde ett lika bra intryck hos hennes kompisar som jag fick av dem!
Annars peppar jag precis som 99% av Sveriges befolkning inför sommarlov och allt vad det innebär!
TJING TJAYS
SOMMARTAJTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0