05.10.09


idag har varit en bra dag. jag har känt mig ovanligt glad, vilket är.. positivt!
tror det kan ha något att göra med min ovanliga bussresa i lördags, trots att mycket annat var jobbigt.
ibland överaskar livet, det kanske inte alltid krävs så mycket. men det gäller att skratta, le och njuta åt/av de positiva, glädjande händelserna. det behövs, även just om man befinner sig mitt i en tornado. jag tror det t o m behövs speciellt mycket då.
har varit på träning tidigare och resten av kvällen har jag suttit och jobbat på det där so-arbetet. det börjar ta sig, har gjort två frågor nu.. eeh. just nu sitter jag och lyssnar lite på ett av mina nya älsklingsband - moby.
och på tal om kärlek och band - muse kommer snart ut med sitt nya album! ! ! 149:- på cdon.com ! ! !
jag måste få pengarna att räcka!
anyway, blablabla och så, nu väntar sängen
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0