13.10.09


phoenix - 1901

sitter och lyssnar på den här godbiten just nu. blev tipsad av någon, som jag inte kommer ihåg vem det var, för länge länge sedan. Blev inte så inbiten först, men nu är jag fast. Bandet är franskt och heter Phoenix. Det är allt jag vet. Enligt min mening så är de bra!
nu ska jag slänga mig upp på cykeln och dra iväg till musikteori på myran. blir inget rep ikväll pga av mitt växande läxberg. jag borde ta tag i specialarbetet, alltså på riktigt menar jag nu, snart. typ ikväll, men då ska jag göra chockladbollar. stresstresstress. aja, vi ses

Kommentarer
Postat av: annie

Lovisa! På lovet eller helgen som kommer?! Ska vi ses!!!!! =D=D=D=D=D

2009-10-17 @ 14:54:18
URL: http://uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0