HÖST



hejhejhej
orienteringsprovet gick... ja, jag kom hem i alla fall! "våldtäktsalarmet" jag tog med mig, i fall att jag skulle tappa bort mig helt, så att civilisationen skulle kunna hitta mig igen, kändes lite overkill. Man sprang ju praktiskt taget i grupp (- tur det!) och bara runt och på vitbergsbacken.

nu är det flugornas herre - elfte uppgiften, som gäller. hoppas att få det klart innan fem-halv sex så att jag kan ta mig till united. snart är jag klar, kan knappt föreställa mig hur skönt det kommer att kännas. så jag kanske borde sätta igång...
adios

Kommentarer
Postat av: sigen!!

jag gillar bilden extremt mycket!!

2009-09-27 @ 21:56:25
URL: http://www.uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0