i slutändan, var kanske ett namn det enda jag behövde, till en början.



confusionconfusionconfusion...
för er som undrar, föregående inlägg handlade om att vår bil pajat... ...
eeh... 
dålig lögn, jag vet! men hur som helst, det var inget djupt/viktigt eller farligt.
Min andningsförmåga är det inget fel på och jag har inte panik. jag var bara trött och skrev en massa skit utan egentlig mening. om du inte förstår är det lika bra, för jag tjollrar bara nu också.
fast jag vet vad jag menar! härmed bortförklarar jag föregående inlägg!
: )

på tal om förvirring. mening ovanför var nånting jag lyckats stoppa in i min svenska uppgift. fråga mig inte hur, men det var både roligt och tur att jag upptäckte det! Så nu får inte Phoo får sitta där med den där iofs rätt roliga särskrivningen framför näsan och undra huruvida jag tappat det. jag håller skenet uppe.
nu har jag inget mer att säga, förutom att bönegruppen var kul, jag är fransk pingpongmästare och jag hoppas att stina är frisk imorgon!

hej, sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0