slappardag

yeahyeahyeahyoyoyohej.
i'm wanna be rappare - not.
.
är bara väldigt trött, fast jag lyckades sova ovanligt länge i morse, till kvart i elva! tyck synd om mig...
igår var väldigt trevligt, var på brasak och hängde på efs. det var mysigt. ovanligt mycket folk där, både vänner, folk man känner och en massa andra anonyma ansikten.
det var skönt att bara få sitta där i kyrkbänken och slippa tänka ett tag och lyssna på lovsång. gå fram och tända ljus och måla litegrann. att bara få sitta i den där stämningen och lugnet, det är faktiskt något av de saker jag saknar mest från solvik. det, alla kompisar, ledarna och maten, haha.

!

idag har jag mest tänkt sitta hemma och slappa och försöka göra slut på eländet med flugornas herre. en jobbig, men när jag väl tänkter efter, bra bok (även om jag för det mesta har hatat den intensivt pga av skrivuppgifterna!). men ikväll blir det andra bullar, ska vara med sara. får se vad vi kan tänkas hitta på, men det blir nog bra! är väldigt peppad på en promenad vid strandpromenaden med kameran runt halsen. den som lever får se!
vad ska DU göra idag?

tills dess att du skrivit en kommentar, ha ett bra liv. ööh
hej

Kommentarer
Postat av: evelina

det är det som jag också saknar mest därifrån (+ det andra som du sa)

det var bara så underbart att varje kväll få gå till kapellet för en lugn stund, dock var det jobbigt att sen behöva gå därifrån

2009-09-19 @ 23:40:50
URL: http://evelinalindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0