tomgång


jag känner att jag kör litegrann på samma tema nu, vad gäller bilder. halvdålig, halvsuddig bilder tagna i höstmörker.

sitter och lyssnar på den här låten. cyklade till efs, cyklade sedan vidare för att grilla med fokus-gruppen. det var mysigt, men kallt och så började det regna. det hölls en fest brevid oss. nån från festan kom och pratade. det fortsatte att regna. elsa och jag beslöt att cykla hem till mig när de andra skulle tillbaka till efs. Halvvägs hemma ringer pappa och säger att han ska ut och handla. jag behöver nycklar för att komma in hemma.
nycklar jag glömt borta vid elden. vi cyklar tillbaka. hittar nycklarna. försöker mingla lite, eeh, det var väl sådär. cyklade hem vid nio, elsa följde med. det var mysigt. nu ska jag slita mig från datorn för att se på mona lisas leende som går på tv. känner att risken för att jag kommer att somna i soffan ikväll är typ.. hur stor som helst.
men.. adios

Kommentarer
Postat av: anna

Lovisa vi måste ses!

Saknar dig!

2009-09-27 @ 17:37:11
URL: http://uni-foreman.blogspot.com
Postat av: anna

Lovisa vi måste ses!

Saknar dig!

2009-09-27 @ 17:37:31
URL: http://uni-foreman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0