nej, det har inte hänt mycket i mitt liv den här helgen.

sara säger:
hejsan dude


- lovisa säger:

hur är det?


sara säger:
hahah det är mycket bra för dig då? bättre med rösten?


- lovisa säger:

kan prata lite nu.. men inte mkt.

jag är fruktansvärt frustrerad, ARG, rastlös över mitt sociala handikapp....


sara säger:
hahaha men stackare men det kanske är på bättringsvägen nu då?


- lovisa säger:

fortfarande... jag har varit mer eller mindre stum sen i onsdag!

DU VET INTE HUR DET ÄR ATT INTE KUNNA KOMMUNICERA NORMALT MED MÄNNISKOR, ATTINTE KUNNA HA ETT NORMALT SOCIALT SAMSPEL

jag känner mig typ inte längre som en människa...

Den enda som verkligen förstår mig är min ipod!!!!


sara säger:
öh lovisa... du vet... det finns folk som kan... hjälpa dig stanna där du är... jag ska fixa det här, du kommer ta dig ur det här, stanna bara där du är.


- lovisa säger:

eeeeeeeeeeeh

är det där ett försök att visa medlidande eller bara för att få stopp på mitt klagande..?


sara säger:
det visar att jag tycker du bör söka hjälp eftersom att din bästa vän i nuläget är en apparat byggd av elektronik i olika former.


- lovisa säger:

hjälp för vad...?

jag ska träffa en läkare eller nåt i veckan.

DU NEDVÄRDERAR INTE MIN IPOD!


sara säger:
JAG NEDVÄRDERAR DEN INTE, JAG IFRÅGASÄTTER DEN OCH DINA SOCIALA KOMPETENSKVITERIER!


- lovisa säger:
JAG KAN JU INTE PRATA! JAG HAR FÖR TILLFÄLLET INGA SOCIALA KOMPETENSKVITERIER!

förutom på msn. här är jag normal. 


sara säger:
här är vi alla normala


Kommentarer
Postat av: josefine

haha, typ gjorde min dag:)

härligt att du kan prata igen, så du slipp vara den stumma flickan;)<3

2010-02-22 @ 20:00:47
URL: http://jossanli.blogg.se/
Postat av: matilda

hahah jo de vore jättekul!

2010-02-24 @ 08:29:22
URL: http://cloudberryblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0