KRÄK-BAJS-PANIK-DJUPSORG-VAKUMHÅLIKROPPEN-RASTLÖSHET-FÖRBANNAD-PISSARG-BESVIKEN-SVIKEN

min ipod ligger i koma...........
helt oförklarligt.
en av mina mest förtrogna vänner, sedan några veckor tillbaka, är inte längre kontaktbar. jag vet inte. jag förstår bara inte.
det hände på mattelektionen, så väldigt plötsligt..
den lilla skärmen slocknade och musiken tystande. efter några sekunder förvirring försvann alla andra ljud i lektionssalen, alla färger bleknade, när insikten om att något var fel, alldeles förskräckligt fel, landade som en atombomb i min hjärna.
total förödelse. jag tryckte på alla knappar, förde låsknappen fram och tillbaka, men utan att få några som helst livtecken till svar.
jag är arg. jag är förbannad. jag är ledsen. det ska inte få gå till så här. jag kräver upprättelse.
men jag vill inte ha en ny ipod. jag vill att min kära vän ska vakna till liv igen.
jag har försökt att ladda upp den, men det verkar inte vara det som är problemet. jag ska testa imorgon igen. har läst igenom kundsupporten på apples hemsida. hjälplösheten och rastlösheten river runt i kroppen.
åh, nån som har nåt tips?
/en ledsen flicka

Kommentarer
Postat av: annaana

håll in meny och mittenknappen, eller play och mittenknappen! kanske!

2010-01-30 @ 23:30:30
URL: http://uni uni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0