TANKAR SOM INTE VILL LÄMNA MITT HUVUD


egentligen borde jag försöka följa det visa uttryckte som myntades av allas vänner timon och pumba.

1. sommarteatersommarteatersommateater. jag gick på audition med en liten klump i magen och utan några vidare förhoppningar. såg det hela som en kul erfarenhet. nu VILL jag plötsligt inget hellre än att medverka i Västerbottensteatern uppsättning av "Det susar i säven". väntar med spänning på mailet med svaret angående om det blir en vår fylld av mullvadar, kaniner och vesslor för min del.

2. umeå-open. jag vill så gärna, så gärna! SÅ GÄRNA!
men jag har insett att jag än så länge inte har någonstans att sova därborta. jag kanske inte heller har ekonomin att kunna betala både inträde, bussresa och ev näring att leva på under festivalen. och jag har definitivt inte fått klartecken av mina förmyndare. ARRGHHHH!

3. det är fortfarande ca 5 månader kvar till sommar, sol, värme, bara ben, ogrumlad lycka och FRIHET! någon sa att tiden skulle gå fort. det borde vara olagligt att skapa falska förhoppningar hos skoltrötta ungdomar.

4. det känns som om det var hundra år sedan jag höll i min kamera och kände inspirationen riva i fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0